انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر| انتقال اطلاعات از آیفون به لپ تاپ| انتقال فایل از آیفون به اندروید

ترفند انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر بدون کابل | سه سوته هر چی فایل توی آیفون داری بریز تو لپ تاپت

برای انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر معمولا از کابل استفاده می شود اما باید بدانید که این کار را بدون کابل هم می توان انجام داد.
کد خبر: 16262
ترفند انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر بدون کابل | سه سوته هر چی فایل توی آیفون داری بریز تو لپ تاپت

انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر و لپ تاپ یکی از دغدغه های دارندگان گوشی آیفون است. برای انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر معمولا از کابل استفاده می شود اما باید بدانید که این کار را بدون کابل هم می توان انجام داد. توضیحات زیر و ویدئویی که در پس آن آمده است را بخوانید تا ترفند انتقال اطلاعات از آیفون به کامیپوتر بدون کابل را یاد بگیرید.

در آیفون، برنامه Document را از اپ استور دانلود کنید.

مطمئن شوید که آیفون و کامپیوتر شخصی شما از یک شبکه Wi-Fi استفاده می‌کنند. برنامه Documents را باز کنید و در تب My Files (اولین تب در قسمت پایین و سمت چپ) روی آیکون + در گوشه پایینی سمت راست ضربه بزنید و Connect to computer را انتخاب کنید.

در مرورگر کامپیوتر شخصی خود به docstransfer.com بروید. درادامه، از شما خواسته می‌شود کدی را وارد کنید که در آیفونتان نشان داده می‌شود. کد را وارد کنید تا آیفون و کامپیوتر شخصی شما متصل شوند. همچنین، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Sign in with QR code در آیفون و انتخاب گزینه‌ی Show QR-code to Scan در مرورگر به‌جای وارد‌کردن کد با اسکن کد QR دستگاه‌ها را به‌هم متصل کنید.

در میان اخبار

  پس از برقراری اتصال محلی، می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدئوهای موجود و اطلاعاتی که در آیفونتان در اپ Documents ذخیره کرده‌اید یا برای انتقال آن‌ها را به‌کمک گزینه‌ی Save to files در بخش اشتراک‌گذاری آیفون در این اپ ذخیره کرده‌اید، مشاهده کنید.

بلافاصله پس از انتقال فایل به این اپ، آن را در صفحه‌ی مرورگر کامپیوترتان مشاهده خواهید کرد.

همچنین، دسترسی به فایل‌های دانلودشده با سافاری یا ذخیره‌شده در آیفون ازطریق پوشه Files در این اپ امکان‌پذیر است.برای انتقال اطلاعات کامپیوتر به آیفون ازطریق Documents می‌توانید از گزینه‌ی Upload files در گوشه‌ی بالایی سمت راست صفحه وب‌سایت استفاده کنید یا فایل‌ها را از مکان مدنظر به داخل یکی از پوشه‌های Documents بکشید و رها کنید.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3n9q6g

پربیننده ترین




اخبار داغ