سریال داریوش| بازیگران سریال داریوش| خلاصه سریال داریوش

ساخت سریال داریوش با تیم بازیگری سریال پوست شیر| داریوش سریال جدید هادی حجازی فر

ساخت یک سریال جدید با تیم بازیگری سریال پوست شیر توسط هادی حجازی فر کلید خورد.
کد خبر: 18586
ساخت سریال داریوش با تیم بازیگری سریال پوست شیر| داریوش سریال جدید هادی حجازی فر

سریال داریوش جدیدترین ساخته هادی حجازی فر در مقام کارگردانی است. سریال داریوش یک سریال 13 قسمتی است که این روزها به تهیه کنندگی نوید محمودی جلوی دروبین رفته است. هادی حجازی فر که سابقه ساخت سریال عاشورا (فیلم موقعیت مهدی) را به عنوان کارگردان در کارنامه خود دارد علاوه بر کارگردانی سریال داریوش، خودش نقش اصلی این سریال را برعهده دارد.

همچنین مهرداد صدیقیان و ژیلا شاهی از تیم بازیگری پوست شیر او را همراهی خواهند کرد و سحر دولتشاهی و عباس جمشیدی فر نیز در این سریال حضور خواهند داشت. سریال داریوش به نویسندگی حجازی فر ساخته خواهد شد.

جمشید محمودی کارگردان سریال پوست شیر این روز ها در حال نگارش اسپین آف پوست شیر هست تا این  اسپین آف که درباره محب مشکات و درختی هست را در اواسط بهار و بعد از سریال داریوش جلوی دوربین ببرد.

حجازی فر که سابقه بازیگری در فیلم های دیگری همچو : بی‌ همه‌ چیز – ۱۳۹۹، دوزیست – ۱۳۹۸، منطقه پرواز ممنوع – ۱۳۹۸، ماجرای نیمروز: ردخون – ۱۳۹۷، ژن خوک – ۱۳۹۷، لاتاری – ۱۳۹۶، به وقت شام – ۱۳۹۶، کاتیوشا – ۱۳۹۶، شاه کُش – ۱۳۹۶، آستیگمات – ۱۳۹۶، دارکوب – ۱۳۹۶، آرا – ۱۳۹۶، گیلدا – ۱۳۹۵، ماجرای نیمروز – ۱۳۹۵ و ... و همچنین کارگردانی فیلم های مختلفی را در کارنامه هنری خود دارد حال نیز درگیر ساخت سریالی جدید برای نمایش خانگی با نام داریوش است که به تازگی کلید خورده و برای سال ۱۴۰۳ آماده پخش می شود.

سریال پوست شیر یک سریال پرمخاطب نمایش خانگی در سال 1401 بود که در ژانر درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی تولید و پخش شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3n9axk

پربیننده ترین




اخبار داغ