امیر آقایی| همسر امیر آقایی| امیر آقایی در نقش پزشک قانونی

اعتراف عجیب امیر آقایی درباره بازی در نقش پزشک قانونی| امیر آقایی: هنوز نقش کاوه نریمان در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» نمیگذارد شب بخوابم

اعتراف عجیب امیر آقایی درباره بازی در نقش پزشک قانونی بعد از انتشار نسخه لو رفته فیلم «شب، داخلی، دیوار» را باهم بخوانیم.
کد خبر: 11435
اعتراف عجیب امیر آقایی درباره بازی در نقش پزشک قانونی| امیر آقایی: هنوز نقش کاوه نریمان در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» نمیگذارد شب بخوابم

امیر آقایی از بازیگران توانمند سینمای ایران است که تاکنون نقش های ماندگار بسیاری را بازی کرده است. آخرین نقش آفرینی امیر آقایی مربوط به سریال گناه فرشته در نمایش خانگی می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته اخیرا با انتشار نسخه لو رفته فیلم «شب، داخلی، دیوار» شاهد بازی متفاوت امیر آقایی در نقش دکتر پزشک قانونی هستیم.

امیر آقایی، بازیگر مشترک سه فیلم وحید جلیلوند، به بهانه انتشار نسخه غیرقانونی «شب، داخلی، دیوار»، در ویدئویی کوتاه به سختی ‌های فرو رفتن در نقش‌های این کارگردان و تاثیری که در روحش گذاشته اشاره کرده و گفته که بعد از ایفای نقش کاوه نریمان «بدون تاریخ، بدون امضا» هنوز نتوانسته است شب‌ها بخوابد. این بازیگر در «شب، داخلی، دیوار»، باز هم در قالب همین نقش به میدان آمده است.

امیر آقایی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا»، نقش دکتر پزشکی قانونی به نام کاوه نریمان را داشت. یک شب با موتوری که یک خانواده سوار آن بودند تصادف می‌کرد. کودکی که روی موتور بود زمین می‌خورد. دکتر اصرار داشت که کودک را به بیمارستان ببرند و از سرش عکس بگیرند، اما پدر کودک قبول نمی‌کرد و مبلغی پول از او می‌گرفت و می‌رفت. صبح روز بعد، کاوه در محل کارش در پزشکی قانونی، با جسد همان پسربچه روبه‌رو می‌شد. نتیجه آزمایش‌ها تایید می‌کردند که علت مرگ پسربچه، مسمومیت غذایی است اما عذاب‌وجدان نمی‌گذاشت کاوه زندگی راحتی داشته باشد.

حالا در فیلم «شب، داخلی، دیوار»، بار دیگر نقش کاوه نریمان، دکتر پزشکی قانونی را بازی می‌کند. خودش می‌گوید هفده سال است که هر روز در پزشکی قانونی با پرونده‌های مختلفی سروکار دارد و مشخص می‌شود بعد از ماجرایی که در «بدون تاریخ، بدون امضا» برایش رخ داده، زندگی بسیار سختی را گذرانده است. حالا سعی می‌کند با توجه به تجربیاتش علی را مجاب کند که خودش را به دردسر نیندازد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kaz82
منبع خبر: فیلم نیوز

پربیننده ترین




اخبار داغ