ابراهیم رئیسی| شهادت ابراهیم رئیسی| سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی

پیام تسلیت مراجع تقلید در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش| او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید

در پی انتشار رسمی خبر شهادت رئیسی و همراهانش، مراجع تقلید پیام تسلیت صادر کردند.
کد خبر: 43856
پیام تسلیت مراجع تقلید در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش| او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، پس از افتتاح سد قیز قلعه سی به منظور افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شد اما بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

در نتیجه این سانحه تلخ، ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیسی در این پرواز به شهادت رسیدند.

در پی انتشار رسمی خبر شهادت رئیسی و همراهانش، مراجع تقلید پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی درپی شهادت رئیس‌جمهور ‌

آیت‌الله نوری همدانی: مرحوم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و در همه عرصه ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل نمود و آنچه بنده از ابتدای آشنایی در سال‌ ۵۴ تا به امروز در او دیدم و شهادت می‌دهم اینست که رضای خدا را در امور در نظر می‌گرفت و معتقدم شهادت او پاداش این خدمات خالصانه بوده است.

پیام تسلیت آیت الله مکارم‌شیرازی درپی شهادت رئیس‌جمهور ‌

‌آیت‌الله مکارم‌شیرازی: خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید.

ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود.

وی نمونه بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3emamp

پربیننده ترین




اخبار داغ