شخصیت شناسی| شخصیت شناسی mtbi| تست شخصیت شناسی

شخصیت شناسی | یک تست سریع که حال بد خودت رو بشناسی

در این تست شخصیت شناسی حال بد خودت رو بشناس و از آن دوری کن.
کد خبر: 8797
شخصیت شناسی | یک تست سریع که حال بد خودت رو بشناسی

شخصیت شناسی که زیر شاخه علم روانشناسی است شامل ابعاد مختلفی از جمله تفکرات، احساسات، اراده، و تعاملات اجتماعی می‌شود. شخصیت شناسی به بررسی رفتاراهای افراد می پردازد و شخصیت انسان ها را در دسته بندی های مختلف قرار داده و هر کدام از آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

شخصیت شناسی افراد از روی حال بد آنها را در زیر بخوانید.

۱. سادیسم : در بچگی میل به قدرت طلبی و تسلط بر دیگران رو در خودت سرکوب کردی . الان هم در ناخودآگاهت تمایلات خشن و
تمسخر آمیز نسبت به دیگران رو سرکوب می کنی . آدم آرام و بی آزاری هستی و همیشه آماده ای به بقیه کمک کنی . وقتی نخوای کاری رو  انجام بدی براش بهونه میسازی . در برابر مشکلات یا کسایی که بهت توهین میکنن ، اغلب کاری به کارشون نداری و نادیده شون میگیری تا جایی که خسته بشن .

۲. جنون : ویژگی هایی مثل تحریک پذیری زیاد ، اعتماد به نفس کاذب ، برون گرایی بیش از حد و میل به ولخرجی کردن پو..ل و 
احساسات رو تو خودت سرکوب کردی . کسی هستی که از هیاهو و سر و صدا خوشش نمیاد و مثال خوبی هستی از یک آدم محتاط ، 
خون سرد و خویشتندار .

۳. بی حسی ذهنی : فعالیت زیاد ذهنت رو سرکوب می کنی که میتونه باعث شه ارتباطت با واقعیت رو از دست بدی . به طور
ذاتی آدم محافظه کاری هستی و تغییرات گوناگون نگرانت میکنه . کم اعتماد می کنی ، خجالتی هستی و دیر به چیزهای جدید عادت
میکنی و بزرگترین ترست اینه که کنترل خودت رو از دست بدی .

در میان اخبار

4. شیزوفرنی: در بچگی بی تفاوتیت نسبت به بقیه رو نادیده گرفتی و ترسیدی که اتفاقات و مسائل برات بی اهمیت بشن. الان ولی کاملا اجتماعی هستی و از بودن بین آدم ها لذت میبری. در عین حال همین اجتماعی بودن ممکنه فریبنده باشه و پشت اون یه ادم دروانگرا و رازدار پنهان شده باشه.ارتباطت با آدم ها اغلب سطحیه و دچار احساسات عمیقی نمیشی. تولدت احساس می کنی که به بقیه و در تعامل با اون ها واقعا نیازی نداری.

5.  میل به جلب توجه: ویژگی های پنهانی شامل عدم ثبات عاطفی، خودشیگفتگی، سطحی نگر بودن و خودنمایی. سعی میکنی در عمق وجودت میل شدید به جلب توجه و تایید خودت رو مخفی کنی. به ظاهر متواضعی اما واقعیت پشت خجالتی بودن و شخصیت آرومت شخصی وجود داره که همیشه میخواد آدم های اطرافش رو محصور و مجذوب خودش کنه. برای همین به ظاهرت میرسی و به رفتارهات خیلی دقت می کنی و سعی می کنی شیک به نظر برسی.

6. شخصیت افسرده: اگر این چهره رو انتخاب کردی یعنی میترسی تو یک موقعیت غمناک قرار بگیری و از احساسات افسرده کننده ات اجتناب می کنی. دیگران شاید بگن سرزنده و بی خیال هستی. جوری نشون میدی که انگار پر انرژی، با اعتماد به نفس و مثبت اندیشی. با این حال گاهی یه خود غمگینی درونت بیدار میشه و ممکنه درونگرا بشی. اینکه سعی می کنی افسردگی رو مخفی کنی مجبورت میکنه مشاور همه بشی و بیشتر با مکلات و مسائل بقیه سر و کله بزنی. 

7. شخصیت غشی، بی هوشی سرد: در بچشگی احساساتی رو سرکوب کردی مثل زود رنجی، شتابزدگی و خشم و عصبانیت. آدم مهربون و صلح طلبی هستی و مسئولیت پذیر و خویشتن دار به نظر میرسی. قاطعی و احساسات محکمی داری و به راحتی میتونی با آدم ها، ایده ها و اتفاقات ارتباط برقرار کنی.

8. اختلال گسست هویتی: این حالت زمانی رخ میده که حداقل دو خود دیگه درون یه نفر وجود دارد که هر کدوم دیدگاه و رفتارهای خودشون رو دارین. اگر چهره این فرد باعث شده بترسی، احتمالا در بچگی برای شناخت خودت مشکلاتی داشتی.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36lwz3
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ