قتل| قتل عمد| قتل همسر

قتل عمد مرد 33 ساله توسط زن صیغه ای| همسرکشی به دلیل اختلافات شدید خانوادگی

اتهام قتل عمد برای زن صیغه ای تفهیم شد تا دست از پنهان کاری بردارد.
کد خبر: 41190
قتل عمد مرد 33 ساله توسط زن صیغه ای| همسرکشی به دلیل اختلافات شدید خانوادگی

حدود ساعت 15 بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت، زنی با اورژانس 115 مشهد تماس گرفت و مدعی شد همسرش با ضربه چاقو مجروح شده است. اما وقتی امدادگران اورژانس به محل حادثه واقع در خیابان کشاورز 5 رسیدند، با جسد مردی حدود33 ساله روبه‌رو شدند که بر اثر وارد آمدن تیغه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده بود. بنابراین طولی نکشید که نیروهای انتظامی در جریان قتل قرار گرفتند و مراتب را به قاضی ویژه پرونده های جنایی مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل وقوع حادثه، تحقیقات گسترده قضایی در حالی آغاز شد که گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی نیز وی را همراهی می‌کردند. جسد مربوط به مردی به نام «علی اصغر-ر» بود که در پذیرایی طبقه دوم ساختمان و کنار پنجره مشرف به خیابان افتاده بود.

درهمین حال همسر صیغه ای مقتول که مدعی بود باردار است درباره این جنایت هولناک به مقام قضایی گفت: حدود ساعت14:30 بود که شوهرم با همین وضعیت از بیرون وارد خانه شد و درحالی که به من می‌گفت«کمکم کن!» عقب عقب رفت و کف پذیرایی افتاد. او در بیرون از منزل درگیر شده بود و من اطلاعی از این ماجرا نداشتم!...بنا برگزارش اختصاصی روزنامه خراسان، این زن جوان در حالی خود را بی خبر از ماجرای درگیری همسرش نشان داد که اظهارات او برای قاضی ویژه قتل عمد باورپذیر نبود چراکه درپی این ادعاها، قاضی صفری دستور بررسی های دقیق درباره وجود لکه های خون روی پله ها وحتی کفش‌های مقتول را نیز صادر کرده بود و کارآگاهان نیز با بررسی های دقیق هیچ نشانه ای از وقوع جنایت در خارج از منزل را پیدا نکردند. این بود که «فاطمه-د» زیر رگبار سوالات انحرافی و تخصصی قرار گرفت.

او در اثنای اظهاراتش به اختلافات شدید خانوادگی اشاره کرد و گفت: مقتول شوهر صیغه ای من است. او دیشب از شمال کشور به منزل آمد و چنین تصور کرد که فردی به غیر از من داخل خانه است! به همین خاطر درگیری بین ما شروع شد و او با لگد در ورودی منزل را شکست که آثار آن هنوز هم وجود دارد. من هم با کلانتری محل تماس گرفتم که آن ها به منزل آمدند و این حوادث را صورت جلسه کردند. امروز ظهر هم وقتی از بیرون منزل به خانه بازگشت، زخمی بود و به من گفت:«کمکم کن!»درحالی که زن جوان همچنان ادعای خود را تکرار می کرد ناگهان قاضی ویژه قتل عمد از وی درباره جراحت های روی دستش پرسید که متهم با نگرانی و اضطراب گفت: این زخم ها مربوط به درگیری شب گذشته با شوهرم است! من از او باردارم و دلیلی ندارد که دروغ بگویم ...

در میان اخبار

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است: در پی ادعاهای این زن جوان، قاضی صفری اتهام قتل عمد شوهرش را به وی تفهیم کرد و بدین ترتیب او در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره صورت گیرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2rbxdz
منبع خبر: خراسان

پربیننده ترین




اخبار داغ