ردیابی گوشی گم شده| ردیابی گوشی گم شده خاموش

ترفند ردیابی گوشی‌ های گم شده یا سرقتی خاموش| این ترفند برای انواع گوشی های هوشمند کاربرد دارد

برای ردیابی گوشی در صورت گم شدن یا حتی سرقت گوشی این اقدامات را انجام دهید.
کد خبر: 42684
ترفند ردیابی گوشی‌ های گم شده یا سرقتی خاموش| این ترفند برای انواع گوشی های هوشمند کاربرد دارد

گاه برای شما پیش آمده که گوشی را در خانه، محل کار یا در طول مسیر جا گذاشته‌اید، در این صورت اگر گوشی خاموش شده باشد دردسر شما دوچندان می شود. به همین دلیل هم بهتر است به محض خرید یک گوشی جدید، در نخستین گام اقداماتی برای ردیابی گوشی در صورت گم شدن یا حتی سرقت گوشی انجام دهید.

برای فعال کردن ردیابی گوشی‌های سامسونگ، از بخش تنظیمات به مسیر Security and privacy بروید، سپس گزینه Lost device protection را انتخاب کنید و مطمئن شوید که گزینه‌ Allow this phone to be found فعال است. فعال‌کردن گزینه‌ Offline finding را نیز از یاد نبرید، چراکه با فعال کردن این گزینه، امکان ردیابی گوشی حتی در حالت خاموش نیز به‌کمک ارسال امواج بلوتوث به دستگاه‌های مجاور میسر می شود و می تواند به پیداشدن گوشی‌ کمک ‌کند.

اگر گوشی شما شیائومی است هم برای فعال‌سازی قابلیت Find device، در تنظیمات بر گزینه Xiaomi Account کلیک کنید و با ضربه‌زدن بر گزینه Devices (دستگاه‌ها)، در صفحه‌ بعد دستگاه خود را انتخاب کنید. روی Find device (یافتن دستگاه) ضربه بزنید، در ادامه از شما خواسته می‌شود که سه دسترسی Access device info (دسترسی به اطلاعات دستگاه)، Access location (دسترسی به موقعیت) و Send SMS (ارسال پیامک) را روشن کنید. پس از روشن کردن این سه‌ گزینه، حالا باید روی Grant ضربه بزنید.

در میان اخبار

برای فعال کردن ردیابی آیفون هم باید در تنظیمات وارد بخش Find My شوید و گزینه‌ Find my iPhone را در حالت فعال قرار دهید. همچنین در داخل این بخش می‌توانید با فعال‌کردن گزینه‌ Find my network، امکان پیداشدن گوشی حتی در حالت خاموش را فعال کنید. حالا با کمک یک دستگاه دیگر می توانید گوشی گمشده خود را پیدا کنید.

علاوه بر این، یک امکان دیگر هم برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد و گوگل به رهگیری این گوشی‌های گمشده کمک می کند. گوگل با استفاده از سرویس Find my device خود می‌تواند موقعیت انواع گوشی اندروید را شناسایی و در پیدا کردن گوشی به کاربر کمک کند. این ویژگی به‌صورت خودکار پس‌ از ساخت اکانت گوگل فعال خواهد شد و نیاز به اقدام اضافه‌ای نیست. با این‌ حال اطمینان از فعال بودن سرویس ردیابی گوشی، ضرری ندارد. تنها کافی است به نشانی android.com/find بروید و با لاگین شدن در جی‌میل مورداستفاده در تلفن همراه، موقعیت گوشی خود را ردیابی کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2lyww6

پربیننده ترین




اخبار داغ