ابراهیم رئیسی| شهید ابراهیم رئیسی| سید ابراهیم رئیسی

پیکر شهید رئیسی چه ساعتی به خاک سپرده می شود؟ | برنامه‌ های تشییع رئیس جمهور شهید امروز

برنامه‌های تشییع رئیس جمهور شهید در امروز پنجشنبه سوم خرداد تشریح شد.
کد خبر: 44436
پیکر شهید رئیسی چه ساعتی به خاک سپرده می شود؟ |  برنامه‌ های تشییع رئیس جمهور شهید امروز

ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران پس از انقلاب اسلامی بود. ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 توانست به عنوان منتخب مردم به ریاست قوه مجریه برسد. ابراهیم رئیسی و همراهانش در روز 30 اردیبهشت 1403 بر اثر حادثه سقوط هلی کوپتر به شهادت رسیدند.

امروز پنجشنبه سوم خرداد، اوایل صبح پیکر شهید رئیسی به استان خراسان جنوبی منتقل می‌شود و از ساعت ۷:۳۰ صبح برنامه‌ها آغاز می‌شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری درباره ادامه برنامه‌های تشییع رئیس جمهور شهید اظهار داشت: از ساعاتی دیگر مراسم روسای عالی‌رتبه کشور‌ها در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد و حدود ۶۰ مقام عالی‌رتبه اعلام آمادگی کردند و ان‌شاالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولان کشور از کشور‌های دیگر حضور پیدا کردند و این مراسم از ساعاتی دیگر شروع می‌شود.

وی افزود: فردا اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از ساعت ۷:۳۰ صبح برنامه‌ها آغاز می‌شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد و علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت‌الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند.

معاون اجرایی ریاست جمهوری ادامه داد: پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود و پیکر آیت‌الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی بن الرضا به خاک سپرده خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2lyoy6

پربیننده ترین




اخبار داغ