مسعود پزشکیان| مسعود پزشکیان انتخابات| پدر و مادر مسعود پزشکیان

علت فوت همسر مسعود پزشکیان چیست؟ | ماجرای تلخ ترین روز زندگی مسعود پزشکیان

سالها پیش همسر و فرزند ذکور مسعود پزشکیان از دنیا رفتند.
کد خبر: 48260
علت فوت همسر مسعود پزشکیان چیست؟ | ماجرای تلخ ترین روز زندگی مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است که 8 تیرماه برگزار می شود. مسعود پزشکیان در حال حاضر نماینده مجلس شورای اسلامی است. در انتخابات ریاست جمهوری 1403 جبهه اصلاحات از مسعود پزشکیان حمایت می کند.

در مختصر بیوگرافی که در صفحه رسمی اینستاگرام مسعود پزشکیان منتشر شده است می خوانیم که پدر و مادر مسعود پزشکیان اهل ارومیه بودند. گفته شده است آنها به واسطه شغل پدر مسعود پزشکیان در مهاباد زندگی میکردند و در واقع اصالتشان به ارومیه با میگردد.

ازدواج و همسر مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان سال‌ها پیش با همسر مرحومش که به گفته وی متخصص زنان بوده ازدواج کرد و زندگی مشترک آنها متاسفانه در سال 1373 با تصادف و درگذشت همسرش به پایان رسید. همسر مسعود پزشکیان در این تصادف همراه با یکی از فرزندانشان دار فانی را وداع گفت و پزشکیان پس از درگذشت همسرش ازدواج مجدد نداشته است.

فرزندان مسعود پزشکیان

آقای پزشکیان 4 فرزند داشت که یکی از پسران ایشان در سانحه تصادف درگذشت و در حال حاضر ایشان یک دختر و دو پسر دارند. نام فرزندان مسعود پزشکیان زهرا، یوسف و مهدی می‌باشد. فرزندان دکتر پزشکیان رشته پزشکی نخوانده و در رشته های شیمی، فیزیک و برق ادامه تحصیل داده اند و شغل فرزندان مسعود پزشکیان با پدر و مادر مرحوم خود متفاوت است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2ly9me

پربیننده ترین




اخبار داغ