تعطیلی شنبه| تعطیلی شنبه 21 بهمن| تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402

تعطیلی شنبه نهایی شد؟ | خبر فوری درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402

پیش بینی می شد با صعود ایران به فینال جام ملت های آسیا روز شنبه تعطیل شود اما حالا با شکست ایران در مقابل قطر باید دید آیا دولت همچنان برنامه ای برای تعطیلی شنبه دارد یا خیر.
کد خبر: 8405
تعطیلی شنبه نهایی شد؟ | خبر فوری درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402

تعطیلی شنبه 21 بهمن موضوعی است که از چند روز قبل به عنوان شایعه مطرح شده است. پیش بینی می شد با صعود تیم ملی ایران به فینال جام ملت های آسیا، روز شنبه که روز فینال است تعطیل رسمی شود تا در صورت قهرمانی ایران زمینه یک جشن ملی فراهم شد اما حالا تعطیلی شنبه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. با شکست تیم ملی ایران باید دید سرنوشت تعطیلی شنبه چه می شود.

صبح امروز رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: درباره تعطیلی شنبه هفته آینده هنوز در هیأت وزیران تصمیم‌گیری نشده است و بعید می‌دانم دولت این روز را تعطیل کند

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا شنبه  ۲۱ بهمن ماه تعطیل است یا خیر؟ اظهار داشت: درباره تعطیلی روز شنبه هفته آینده که بین روزهای تعطیل جمعه ۲۰ و یکشنبه ۲۲ بهمن قرار دارد، باید هیأت وزیران تصمیم بگیرد.

پیش بینی می شد با صعود ایران به فینال جام ملت های آسیا روز شنبه تعطیل شود اما حالا با شکست ایران در مقابل قطر باید دید آیا دولت همچنان برنامه ای برای تعطیلی شنبه دارد یا خیر. روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه تعطیل است و شنبه بین سه روز تعطیل قرار گرفته است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2aoov4

پربیننده ترین




اخبار داغ