شنبه تعطیل است| بین التعطیلی|تعطیلی شنبه

شنبه 21 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟ | تصمیم هیات دولت درباره تعطیلی روز شنبه

احتمال می رود روز شنبه 21 بهمن ماه به یمن پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل بین التعطیلی بودن، تعطیل اعلام شود.
کد خبر: 8196
شنبه 21 بهمن ماه 1402 تعطیل است؟ | تصمیم هیات دولت درباره تعطیلی روز شنبه

با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه 19 بهمن، جمعه 20 بهمن و یکشنبه 22 بهمن به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی احتمال می رود روز یکشنبه 21 بهمن ماه بین التعطیلی اعلام شود. البته تاکنون صحت این خبر تائید نشده است و باید منتظر تصمیم هیات دولت ماند.

بسیاری از کارمندان، دانشجویان و والدین دانش آموزان در حال تدارک برنامه سفر در تعطیلات پایان هفته هستند و اغلب این سوال در ذهن آنها پیش آمده که آیا روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است. اگر تا روزهای آینده به صورت رسمی بین التعطیلی اعلام شود در همین مطلب به سمع و نظر شما می رسانیم.

لازم به توضیح است، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) تعطیل است و روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل است. از این رو احتمال تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ وجود دارد.

در میان اخبار

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های مجازی و سایت‌های خبری دروغ مبنی بر اینکه روز شنبه بیست و یکم بهمن تعطیل است، دست به دست مردم می چرخد که این خبر از اساس شایعه و کذب است.

این جملات زرد ساخته و پرداخته افرادی هستند که برای منفعت خودشان درست می کنند تا برای بازدید سایت‌هایشان درآمد دروغین کسب نمایند.

اخبار موثق را از خبرگزاری های رسمی و پایگاه اطلاع رسانی دولت دنبال کنید و بدانید ترفندباز هم اخبار موثق را از این پایگاه ها سریعا مخابره می کند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/45vzx3

پربیننده ترین




اخبار داغ